20 Şubat 2018 Salı

ZOOLOJİ EĞİTİMİ

EĞİTİM SONUNDA ALINAN BELGE-DİPLOMA
Eğitimini başarı ile tamamlayanlara “Zoolog Yüksek Lisans Diploması”
verilmektedir.
______________________________________________________
E- ÇALIŞMA ALANLARI VE İŞ BULMA OLANAKLARI

Ülkemizde yalnız üniversitelerde bilimsel araştırmalar yapan öğretim üyeleri
Zoolog unvanı ile çalışmaktadırlar.
Özel çiftliklerde görev yapabilirler. F- EĞİTİM SÜRESİNCE VE EĞİTİM SONRASI KAZANÇ
EĞİTİM SÜRESİNCE
Eğitim süresince, Yüksek öğrenim Kredi Yurtlar Kurumunca sağlanan kredi
ile bazı kurum ve kuruluşlar tarafından verilen burs olanaklarından
yararlanılabilmektedir. Bunun dışında lisans eğitimi esnasında herhangi bir
ücret alımı söz konusu değildir. Yüksek lisans ve doktora gibi lisans üstü
eğitim sırasında çalıştıkları kurumun yapısına göre ücret alabilmektedirler.
Meslek eğitimi süresince alınan eğitim nedeniyle ödenen bir ücret
bulunmayıp, lisansüstü (yüksek lisans ve doktora) eğitim sırasında bu kişiler
hangi kurum ve kuruluşta çalışıyorlarsa aldıkları ücret çalıştıkları işe göre
değişmektedir.
EĞİTİM SONRASI
Zooloji alanında lisansüstü eğitimini tamamlayan kişiler;
– Üniversitelerde 2547 sayılı YÖK Kanununa tabi olarak çalışmaları halinde
unvan ve derecelerine göre,
– Özel çiftliklerde görev yapıyorlarsa çalıştığı yerin ücret politikasına göre
değişen ücretler alırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Video